"Auta lasta - auta perhettä"- keräys Savonlinna Citymarketissa 5.10.2023

21.9.2023

”Auta Lasta, Auta perhettä" on palvelu- ja avustusaktiviteetti, jonka kohteena ovat lapsiperheet, joilla on avuntarvetta.

Monet ovat joutuneet lähtemään omista kodeistaan joko pelon tai kohdatun väkivallan vuoksi, ja asuvat ensi- ja turvakodeissa eri puolilla Suomea.

Apua voit antaa ostamalla kaupasta yhden tuotteen perheille, se voi olla pilaantumatonta ruokaa, kuten säilykkeitä, jauhoja, mysliä, näkkileipää yms.

Voit ostaa myös hygieniatuotteita, lasten leluja, pelejä tai vaikkapa vaatteita siis käytännössä kaikkia paitsi tuoreita elintarvikkeita.

Ostamasi tuote jätetään kaupassa olevaan lionsklubin keräyspisteeseen.

Savonlinnassa keräys toteutetaan torstaina 5.10.2023 Citymarketissa klo 11 - 17. Keräyksen toteuttavat LC Savonlinna/ Linnattaret ja LC Savonlinna/ Sääminki. Yhteistyökumppaneina ovat K-Cityrkset Savonlinna ja Savonlinnan seurakunna diakoniatyö.

Kun huomaat lionsklubin järjestämän keräyspisteen,

niin autathan!

Yksi pienikin tuote antaa suuren ilon apua tarvitseville perheille.

Lahjoitukset viedään lionsklubin valitsemalle luotettavalle yhteistyökumppanille, joka jakaa kerätyt tavarat eteenpäin avuntarpeessa oleville lapsiperheille.

Kiitos avustasi jo etukäteen.